maandag 31 maart 2014

Hangplekproat

Goede morgen vlakschermvrienden. Na ruim een weekje in Kop van onze mooie provincie te hebben "vertoefd" ben ik weer in Bookel. Als ik daar ben gaat vrijwel al het plaatselijke en regionale nieuws aan mij voorbij en krijg ik dat van horen zeggen.  Volgens mij heb ik niet veel gemist. Gisteravond schijnt het tv programma Tegenlicht zeer interessant te zijn geweest en ging het over  politiek. Zal nog even duren voordat ik kan kijken op uitzending gemist want ik heb nog heel veel achterstallig website, foto en video werk te doen. Ik heb wel ff tijd om de krant van zaterdag door te bladeren en zie dat Andre Le Loux op ludieke afscheid van de raad heeft genomen.
Maar let op vrienden jullie zijn nog niet van hem af want ik ga hoogstwaarschijnlijk samen met hem nog "iets" doen voor de plaatselijke politieke media.
Volgens de PVV zou het kabinet nu vallen en PVDA ers zijn bezorgd om de koers. Ik denk dat de bemoeienis van de landelijke met de plaatselijke politiek te groot is geweest. Juist nu vanwege de overheveling van de WMO en Jeugdzorg naar de gemeente is bestuurlijke ervaring van groot belang. Vrienden dit was het ik ga aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten