zaterdag 22 maart 2014

Hangplekproat

Het is alsof het overal roerig is, net de politieke campagne achter de rug, zit ik hier Scheerwolde enlees in de Stentor dat de PVV ers Geert W. laten vallen. Zo ook zie ik op fb dat ze bij Opa in Enschede ruzie om een zetel hebben, maar wat ik veel erger vind dat ze in Afrika om het geloof zelfs kinderen afmaken. Je zou voor je plezier haast geen krant meer lezen. Het is een roerige tijd!
Gelukig is het hier op het dorp wel plezierig, de gemeente Steenwijkerland heeft Scheerwolde een facelift gegeven. Door mijn politieke bezigheden was ik daar een poos niet geweest en keek me ogen uit. Ook het Streekcentrum"De Wielewaal ziet er echt schitterend uit.
Gisteravond heb ik daar voorgekeken bij de jaarlijkse toneel avond om het vanavond te gaan filmen. Ze hebben me weer gevraagd het te doen, het is onderhand traditie en ik doe het al een jaar of 10 schat ik. Zoiets weiger je niet. Het is lachen, gieren, brullen. De voorpret is al een toneelstuk.
Na het filmen maak ik DVD's van, die komen zelfs bij familieleden in Canada en Australië terecht.
Toneel uit een plattelandsdorp in de kop van Overijssel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten