woensdag 19 maart 2014

Hangplekproat

Campagne van de politieke partijen is bijna op zijn eind.
Bij de vorige gemeente raad verkiezinge heb ik iemand van een landelijke partij op mijn manier een beetje geholpen met als doel wethouder te worden.
Hij kreeg veel voorkeurstemmen maar werd door zijn partij afgeserveerd en is uiteindelijk gestopt met zijn politieke carrière. Erg jammer want hij was de spreekbuis in de gemeenteraad voor veel Enschedese stadsgenoten. Dat was voor mij de aanleiding om me in te zetten voor een lokale partij.
Ik heb de indruk dat publieke randstedelijke media alleen de topografie van Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht kennen want voor de lokale kiezer buiten dit gebied is kennelijk geen plaats. Wees een keer brutaal en stem lokaal, want landelijk plukken ze je kaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten