zondag 9 maart 2014

Hangplekproat

Goede morgen vlakschermvrienden. Nu ff tijd om de TCTubabtia te lezen. Gisteren druk in de weer geweest om bewegende plaatjes schieten bij het Ei van Ko. Eigenlijk moesten er nog 2 regionale kranten zijn dan kon je zien hoe de andere over nieuws schrijft. "Markten onder spanning" lees ik met interesse.
Ze hebben het nu met het elektrisch zegt ze hier in Twente en niet alleen in Enschede maar ook Hengelo. Het Van Heekplein is onlangs uitvoerig aan de orde geweest in het Stadsdebat in de burgerzaal om het te pimpen en nu dit weer. Ik kan me nog herinneren dat een aantal toenmalige stadsbestuurders elders in Europa zijn wezen kijken naar pleininrichtingen. Maar ja, het ondergrondse, dat laat je aan techneuten over. Jammer het doet de stad geen goed dat de boel geregeld overhoop gehaald moet worden. Maar dat mocht te pret niet drukken iedereen genoot van de 1e lentedag en de politieke partijen waren druk in de weer om hun idealen te verkopen. Zo ook een groepje kleurijke mensen naast ons met luide muziek, gezang en dikke praot dat zij de partij van het hemelse zijn met Jezus als lijsttrekker. Een charmante dame van deze groep probeerde mij over te halen om van geloof te veranderen. Ik zei mevrouw ik blijf nog even bij het aardse en mijn hoop is, dat de mensen in iedergeval gaan stemmen.
Als je niet gaat stemmen, gaat hij niet verloren, maar wel naar één van de grootste partijen.
Het is maar dat je het weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten