zaterdag 8 februari 2014

Hangplekproat

Soms zie ik de kleinere kopjes in de TCTubantia over het hoofd.
Kan zijn dat ik moet wennen aan de nieuwe lay out. Maar melief die spit de krant na mij ook nog  uit en dat vind ik wel prettig.
Deze keer had ze ook een goeie. Als ze nou het pad van ' t Vaneker, (€ 20.000.00)  het spelen in het Ankrotbosje, (€ 25.000.00), laten zitten, dan hoeven Jeroen Hatenboer en Niels Van den Berg niet te matten om die €35.000.00 en dan zijn ze op De Velve dik tevreden. En houden ze nog €10.000.00 over ook.
Kan die club van jou, zij bedoeld Burgerbelangen Enschede , daar niet wat aan doe want de naam van Hans van Agteren staat er bij.
En daar zit je dan met de mond vol tanden.
"Eh ja, ik denk niet dat hij dat alleen  kan beslissen,  er zal wel een hoop gebakkelei aan vooraf zijn gegaan"
Ja zo gaat dat dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten