vrijdag 14 februari 2014

Hangplekproat.

Aanvankelijk had ik gisteravond drie dingen, een video shoot bij het Museum restaurant de Twentse Welle, een zorgdebat met o.a. Burgerbelangen Enschede in het Vestzaktheater of een vrijwilligers avond bij de locale omroep TVenschedeFM.
Voor alle drie doe ik klussen.  De shoot viel af, helaas te weinig gasten om door te laten gaan en de partij waarbij ik sinds kort bij ben, gingen er genoeg afgevaardigden naar het debat.
Dus naar de omroep en ik trof me daar een stel enthousiaste medewerkers!
Jong en oud met een passie waar je U tegen zegt.
Begrijp nu waarom ze 2 keer over de beste lokale omroep van Nederland zijn geweest.
Op zo'n avond kom je aan de praat met lui van diverse pluimage.
Een oude vriend vroeg me wat doe jij dan zo tegenwoordig.
Ik zei dat ik participeer in de samenleving.
Fronsend keek hij me aan en zei: je hebt toch verstand van...zou je me een keer kunnen helpen?
Bel me maar zei ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten