zondag 23 februari 2014

Hangplekproat

Op Facebook zit de stemming er al aardig in betreft de carnaval en de peilingen van ons stemgedrag.
De kramen, flyers en alle andere al dan niet ludieke acties zitten er ongetwijfeld te aankomen.
Ik ben zeer benieuwd wat het de 19e maart gaat worden.
Zal er werkelijk een lage opkomst  zijn. Het zijn nog steeds peilingen en ik weet niet wat de Enschedese partijen nog in petto hebben.
Dat het een zware dobber zal worden weet ik zeker.
Er zitten nog debatten aan te komen en die zullen best wel spannend worden hoop ik en zal er zijn.
Een ding weet ik zeker, Facebook brengt ons niet naar de stembus. Wat ze wel doen is, ons in de smiezen te houden, maar dat wisten we toch al.
Nu kunnen we ook niet meer zeggen, doe maar een Appje, als we privé willen houden.
Een Hangoutje?
Dat is van Google!
Ik hou het bij mijn hangplek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten