dinsdag 4 februari 2014

Hangplekproat

"Vol verwachting klopt ons hart."
Eric Wiebes wordt de nieuwe staatssecretaris van financien.
Hij gaat ons huishoudboekje kloppend maken.
Dat is een hele klus vooral in tijden crisis.
Kan me nog herinneren dat de mensen een loonzakje kregen.  Meestal kreeg of "nam" de vrouw des huizes die, vaak voordat  manlief een pint ging pakken.
Nu gaat dat met Internet bankieren en dan hoop je dat alles goed gaat.
Was gisteren wel benieuwd welk tv programma de primeur kreeg voor de introductie van de nieuwe staatssecretaris maar dat was te vroeg gejuicht.
Ik heb nu al respect voor hem en hoop dat onze gemeenschappelijke centjes in goede handen komen.
In Amsterdam balen ze als een stekker dat ie weg gaat.
Politiek onderlegd is hij heus wel want hij heeft in die stad het partij programma voor de VVD geschreven.
Onlangs kreeg ik van zijn aanstaande medewerkers bericht dat ik mijn aangifte mag invullen in indienen.
Toch altijd weer spannend en het geeft veel praot. Alleen al over wat je wel en niet moet invullen.
Pas op nieuwe bezems vegen schoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten