zaterdag 19 april 2014

Hangplekproat

Ja vlakschermvrienden het is alweer een poosje geleden dat ik jullie lastig val met mijn proat.
Vorige weekend stond ik op de stand van de Botenstalling J.Hogenberg Scheerwolde op het Overijssels Water Event en tussendoor mocht ik wat plaatjes schieten bij de opening van het Streekcentrum De Wielewaal Scheerwolde en een verslagje van deze opening schrijven voor het streekblad van Plaatselijk Belang.Toch wel een hele eer vind ik!
Op de laatste dag van het Event werd ik getrakteerd op een schitterende helikoptervlucht als dank voor de hulp aan deze evenementen.

Na de drukke campagneperiode met Burgerbelangen Enschede is het op politiek gebied voor mij wat rustiger geworden, al zag wel op Twitter dat er lastige coalitie besprekingen zijn in Enschede vanwege de luchthaven, de NOEK, de wietteelt en de winkel tijden op zondag.
Zag ook dat de besprekingen niet altijd open zijn, jammer, laten we hopen dat ze er a.s. dinsdag uit komen.
Na de verkiezingen is besturen altijd water bij doen voor de partijen die de verantwoording nemen en ik wens ze daar echt veel sterkte mee.
Ik hoop dat de kiezers krijgen waarvoor ze gekozen hebben.

Als watersporten ben ik meestal rond de Pasen op of bij het water te vinden met onze vrienden van de in @[282333975124639:Botenstalling J.Hogenberg Scheerwolde]. Later zag ik  bij   RTV Oost  dat er in Kampen Sail Kampen is met een aantal spectaculaire schepen die de moeite waard zijn gade te slaan.
Als ik tijd kan vinden ga we even kijken. wat mooi toch dat ik van mijn Melief verlof heb gekregen dit te mogen doen, zij blijft thuis, om Pasen te vieren met de kleinkids.
We zijn niet zielig hoor,we zijn gewoon plussers, die ontzettend genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten