woensdag 29 januari 2014

Hangplekproat

Hangplekproat.
Het lijf van me dacht ik zal Evert ff trakteren op een jicht aanvalletje. Dus hangplek keukentafel.
Pillen slikken, espressootje,  krantje, phoontje en zo meer.
Mijn lief mag graag handwerken. Een zo'n winkel in Oldenzaal is voor haar het einde, het liefst gaat ze er iedere dag heen.
Zij parkeert altijd de auto op een pleintje bij het centrum, een steenworp van de handwerkwinkel. Terwijl zij gisteren de auto uit komt komt een wat oudere man naar haar toe en vraagt met een verbaast gezicht, klopt het wel mevrouw dat ik hier de hele dag kan parkeren voor € 2.40?
Zeker meneer klopt dat, zegt ze.
Nou lees ik in mijn lijfkrant onder lezers schrijven van Dhr. Jan Morsink, dat een kennis van hem aan de Tromplaan in Enschede voor een dagje parkeren € 24.00 kwijt was.
Dacht klopt dat wel dacht ik of is het een samenloop van omstandigheden.
Ff googelen voor de tarieven.
En ik kom op € 2.50 per uur.
Dagje van Heek garage € 18.50 en Irene en Stations garage € 16.50.
Ga je op het Transferium aan de Haakbergerstraat staan is dat gratis en ga je naar het centrum betaal je voor de bus € 2.50.
Als je de weg weet in Enschede  zijn er ook nog wel meer gratis plekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten