maandag 20 januari 2014

Hangplekproat

Dat de gemeente politiek in Enschede voor de kiezer er niet makkelijker op wordt kan ik me voor stellen met de vele partijen.
Ik ben blij dat Ferry Mingelen de TCTubantia komt versterken, dat is kwaliteit uit Den Haag.
Als opa zie ik in de krant dat OPA een beweging voor ouderen is waarvoor de rasechte Enschedeer Wietse van der Veen zich gaat inzetten. Hij gaat recht door zee en de site komt er aan.
Begrijp nu dat de politiek zijn best om de pers te halen, de verkiezingen op 19 maart
Meester Henny Ardesch leest de Sportraad
de les op zijn 70e.  Henny is van Burgerbelangen Enschede en hij weet meer van sport dan ik.
In het grijze verleden heb ik met hem getennist op Stokhorst bij TVVS en  natuulijk verloren,  die harde ballen waren niet te houden. Hij keepte toen bij FC Twente.
Trouwens ik mag de partij van Henny ook een beetje helpen. Van politiek weet ik weinig, ze zeggen dat het een slangenkuil is.
Dat wordt spannend.
Ik kan wel aardig met Social Media overweg, maak af en toe een website en wat vaste en bewegende beelden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten