donderdag 23 januari 2014

Hangplekproat


Hybride bussen te zwaar en er wordt gevraagd of we een bus hebben gezien die halteerd.
Zou kunnen, dat kan zo meegenomen worden bij het geheime onderzoek van de UT. Daar zit het Kennispark om onze economie een nieuw leven in te blazen.
De gemeente geeft een oude bus gratis weg.
Hij werd gebruikt voor winternood opvang.
Ik weet nog dat ie werd gebruikt als spijbelbus.
Als ik een leerling een poos niet had gezien ging ik daar wel een buurten.
Het stadse verkeer, openbaar vervoer, parkeren dat zijn volgens mij hoofdpijn punten van de bestuurders van veel gemeentes.
Zie ik in de TCTubantia het excuus van wethouder Hans van Achteren.
Dat siert hem en zijn medewerkers.
Het parkeren is in iedere stad een probleem en goed over nadenken is geen zonde. Hopelijk wordt daar geen duur bureau voor ingehuurd van de parkeercentjes.
Nou toch nog even wat politiek,  zag dat Diederik Samson naar Enschede komt, te gast bij Marijke van Hees in het politieke café van het Stroinkhuis.
Zouden de Haagse politici de bui zien hangen dat de lokale partijen terrein winnen?
In hetzelfde rijtje met artikelen van de Enschedese editie van 'n Bants, dat zei mijn schoonvader altijd, lees ik dat de Stadspartij met Uilke Visser en Henk van der Pluim wil scoren. Ex raadslid Ferdi Lammerink is back in town.
Wim Sonneveld had een liedje met als tekst "De politiek is waterverf, je stort je eige in het verderf"
Zolang het geen slangenkuil is, ga ik er voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten