woensdag 22 januari 2014

13 partijen in Enschede

Hangplekproat.
19 partijen doen mee aan de Gemeenteraad verkiezingen in Enschede, staat in de TC Tubantia en ik zag dat daar ook voor betaald moest worden.
Even kijken welke dat allemaal zijn dacht ik , maar dat stond er niet bij, zal nog wel komen denk ik.
Wel 2 grote pagina's over Geert Wilders met 1 grote foto en een interview over de Europese verkiezingen.
Volgens mij komen eerst nog de Gemeenteraad verkiezingen.
Kranten zijn niet goedkoop en als hangoudere moet ik ook op de kleintjes letten.
Wij hebben hem samen met de buren. Zij lezen hem eerst en wij krijgen hem later op de dag.
Ik heb in iedergeval het partij progamma met speerpunten van Burger Belangen Enschede goed doorgelezen om me voor te bereiden op de campagne.
Ben er klaar voor en het campagneteam ook want we doen het gewoon samen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten