zondag 26 januari 2014

Hangplekproat

Met dit weer zijn de buiten hangplekken onder bezet.
Bij Het Rutbeek hebben ik er ook één maar daar lopen ze je op zondag ochtend hard voorbij, al of niet met skistokken.
Ja, ik weet wel hoe dat heet, Nordic Walking, als ik het goed schrijf.
Sinds een paar weken mag ik het campagneteam van Burgerbelangen Enschede en Jong BurgerBelangen Enschede een beetje helpen.
Ik woon in Boekelo en dat valt onder stadsdeel west.
Evert zou jij.... en misschien ook met wat ( bewegende) plaatjes erbij....
Dit is serieus werk dus eerst het verkiezings programma goed doorwerken en daarna de speerpunten.
Het zijn er 10 en we hebben nog een week of 10 tot 19 maart.
Boven aan die speerpunten staat VEILIGHEID
Onze wijkagent Peter Colijn houd iedere maandag spreekuur van 19.00 tot 20.00 uur in het gebouw naast het kerkje.
Dorpsraad vergaderingen zijn daar ook.
Bij de laaste waren totaal 23 mensen inclusief de raad, de wijkagent, Jan ten Elzen van stadsdeel west en het gemeente raadslid Margriet Visser.
Straks zijn er dorpsraad verkiezingen, er hebben zich rond zo'n 17 dorpsgenoten aangemeld.
Het leeft dus echt wel hier.
Petje af!
We krijgen hier een uitstekende nieuwe Multifunctionele Accommodatie (MFA) waar velen uit het dorp hun "steentje" aan hebben bij gedragen.
Met de "veiligheid" zit het ook wel goed hier, we houden onze wijkagent.
En grootschalige vuurwerk opslag? Nou....
Rond de jaarwisseling worden we hierin Bookel getrakteerd op schitterend siervuurwerk. Volgens mij werkt de overbuur bij zo'n bedrijf.
Zal hem in de smiezen houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten