woensdag 9 september 2015

Hangplekpraat.

Hangplek " Zoutveste"
Vlakschermvrienden het was een druk dagje leuk hoor!
Wat niet leuk is zijn de perikelen rondom de vluchtelingen en asielzoekers. We krijgen als het ware een hele een persgolf over ons heen de laatste tijd. Zelfs Enschede is landelijk nieuws.
Bij De grens bereikt zag ik dat de bevolking van de wijk Dolphia en het dorp Glanerbrug verwachten dat ze er problemen bij krijgen door de vestiging van een AZC. Het is jammer dat de communicatie van de gemeente Enschede naar de bevolking toe aan de late kant was. Zij zien het als een één tweetje met de COA wat al in kannen en kruiken was voordat het gepubliceerd werd. Ik denk dat het a.s. maandag druk wordt in de raadzaal van het gemeentehuis.
Ik heb me wel eens eerder afgevraagd  waarom Rusland geen asiel zoekers opneemt. Ze hebben wel legereenheden in Syrië die ingezet worden tegen de vijanden van Assad.
Het is volgens mij geen koude - , geen warme - , maar een propaganda oorlog waarvan weer de meest kwetsbare mensen de dupe zijn en Poetin is de lachende derde.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten