vrijdag 4 september 2015

Hangplekpraat

Hangplek "Station Boekelo"
Vlakschermvrienden heel vaak krijg ik de vraag wat van Facebook vind en beginnen ze te lachen en zeggen niet al te veel. Lichaamstaal zegt mij dan al genoeg.
De één vind het helemaal niks, de ander heeft vierkante ogen om te koekeloeren wat de ander er op zet en ikzelf vind het is een fantastisch medium voor nieuwsgading en sociale contacten. Wel merk ik dat jongeren het steeds minder gaan gebruiken. Ik zie ze meer op Instagram e.d
Ooit zal er iets anders voor in de plaats komen.
Het woord "vrienden" zoals fb dat noemt zijn naar mijn mening kenissen. Sommige fb vrienden houden wel es grote schoonmaak en Ik denk dat het zichzelf reguleerd.
Het is wel oppassen met wat je er op zet de hele wereld kan meekijken en ikzelf?
Ik ben er af en toe ontiegelijk mee de mist in gegaan.
Gelukkig zitten er genoeg knopjes op dus wat let je....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten