zondag 10 augustus 2014

Hangplekproat

Vanmorgen op vroege vogels kromme komkommers net zo lekker als rechte en in de TCTubantia pleit Annie Schreijer voor een "Noodfonds handels oorlog"
Maar ja dat gaat zo één,  twee, drie niet want Brussel zou dat als staatssteun markeren. Ik begrijp dat ze opkomt voor de boerenstand want daar is ze ook voor gekozen. Maar om nou direct alarm te slaan lijkt me wat overdreven.  Laat de vrije marktwerking zijn "werk" en zijn tijd nemen want de betreffende ondernemers zijn boeren slim genoeg denk ik zo. Een paar varkensstallen mogen wat mij betreft wel bij Moskou staan want als ik bij Annie in de buurt fiets dan is de lucht niet altijd even fris. Dat gezeul met vlees van hot naar her zou best wat minder kunnen. Trouwens worden die kassen met komkommers en zo meer niet gestookt op aardgas van Poetin?
Zou zeggen koopt "Nederlandse" waar dan helpen wij elkaar.
De kommertijd is voorbij....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten